kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tady na motorkářích právě píšou o návštěvě Ducati továrny a tahle věta mě tedy zarazila: • Červená barva Ducati pochází z dob, kdy se v motoristických závodech používaly národní barvy. Itálii patřila právě červená.
článek
A při výkladu v tom muzeu to říkala jasně, zprvu stříbrná a pak díky Castrolu červená. Moc by mě zajímalo, jak to tedy je?
Je fakt,že v motorsportu ty barvy nějaký národní jsou,i když ani nevim z čeho to vychází (wiki poví).Jakože Italové - rosso corsa,Francouzi - modrá,Němci - stříbrná atd. Castrol bych do toho možná ani moc netahal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Je fakt,že v motorsportu ty barvy nějaký národní jsou,i když ani nevim z čeho to vychází (wiki poví).Jakože Italové - rosso corsa,Francouzi - modrá,Němci - stříbrná atd. Castrol bych do toho možná ani moc netahal
Tak vypráví to zaměstnankyně na prohlídce v továrně, snad nekecá.. Fakt je, že Paul Smart je taky stříbrnej, tam to právě dala do souvislosti a pak začla o tom Castrolu.
Ještě se ptala, jaká byla původně závodní barva Ducati a pak díky sponzorství Castrolu začli s červenou..
Jo a ještě jednu zajímavost jsem pochytil. Ten véčkovej čtyřválec, co tam mají vystavený, byl určený do tý konkurence HD.
Dokonce existuje i prototyp, v Bologni mají jen fotku a ten je někde v Japonsku v soukromé sbírce.
Nabízeli odkup, ale Japonec jim vzkázal, že peníze nepotřebuje a alespoň jim ho nechal vyfotit..
Naposledy editováno 14.07.2015 13:14:00