globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.6.2015 v 14:58 | Nahoru | #1

JollyJoker píše: Chuďas899> Hele nevím ja si na tom z prachama,ale já viděl jezdit na okruhu tolik 1098, 1198 a Panigalek, že mi to přijde jako super okruhový nářadí. Jasně že hledání svých limitů je lepší na opráskané R1, ale asi bych řekl,že jde o zvyk.
Viděl jsem okruhové Ducati z padákama všude možně a kluci jí fakt dávali.
Kdysi jsem ani nevěděl,že už Panigale existuje tak mně hned s ní barvách Corse nějakej zkušenej maník vyšlehal.



1098 je na okruhu celkem běžná....ale lepší je s tím nepadat to je jasný....a hlavně na okruh je lepší fakt nějaká totální břečka, který ti nebude líto....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.6.2015 v 15:49 | Nahoru | #2
Sefo> Tak ona hlavní výhoda 1098 resp 1198 je v tom, že je to vyloženě KAMENNÝ!! Ten trelis vydrží neskutečný věci.... a když to zahodíš tak díly se shání lip než na Panigale žejo. Problém panigale je v tom, že jakmile přijde nějakej horší pád, tak jelikož je motor nosným prvkem tak dost často riskuješ totálku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist