kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: strakon> a už jsi se na něm svez? On totiž vzhled neni všechno.. Pro mě starej HM je taky hezčí, než novej, ale když se pak svezeš, musíš uznat, ze je lepší. Na okruhu dostal SF na prdel od Monstera s testastrettou. Výkon není vše.. Ale pokud ho prostě chceš, žádný dišputát.
s tim si dovolim nesouhlasit (a ne proto, ze sam vlastnim SF). pokud das tyto dva bajky (S4Rs a SF) stejnemu jezdci, tak SF zvitezi na plne care. nejde jenom o vykon, ale celkova ergonomie, podvozek, dynamika motoru atd. je znatelne o neco vys nez u S4Rs. Osobni zkusenost. Na druhou stranu, S4Rs je kult a pred SF v podstate nemel konkurenci..
Jinak na okruhu casto vykon bajku nehraje roli - hlavni je ten meziclanek mezi sedackou a riditkama. Tuhle jsem koukal na zavody (Racetrack) v Brne a trebas KTM1290 Superduke, kterej nejel nijak spatne, to nandal typek na SV650s.. Takze asi tak. Mne na okruhu taky spraska kazda druha buchta