paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.5.2024 v 09:12 | Nahoru | #1
Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.5.2024 v 09:56 | Nahoru | #2

Palomoto píše: Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.


K brzdám teda nemám výhrad. A podvozek (i posez) mě překvapil tím, jak je pohodlnej na moje normální ježdění. Čekal jsem to o dost horší. Street je proti SDR kostitřas.
Takže za mě dobrý. Jinej tlumič řízení a pro moje použití nemám výhrad.

A u 1190 mám drobnou výhradu jen ke spotřebě a trošku to topí. Podvozek i brzdy taky cajk.

Naposledy editováno 02.05.2024 09:57:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.5.2024 v 10:25 | Nahoru | #3

Palomoto píše: Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.



Už za to novinářům neplatěj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.5.2024 v 11:04 | Nahoru | #4

Palomoto píše: Pár let zpátky, ve všech srovnávacích testech vyhravaly KTM di podvozku a brzdam. Dnes je to v obojím hodnotí jako špatný . A to jak obyčejný, tak aktivní podvozky. Kde a čím se to zlomilo nevím.



zalezi kolik let je tech "par" - KTM presunulo vyvoj WP do rakouska a stare parte se z holandska stehovat nechtelo. Takze nove WP jsou nove produkty od novych lidi, to co bylo driv WP je ted tractive...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist