globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 12:43 | Nahoru | #1

DrDNA01 píše: Vsak jsem to tak myslel. Me je treba sympaticky to BS snazeni. I to Assovo s teletem. I kdyz jsem si puvodne myslel, ze kdyz uz do toho BS pousti tolik, ze bude mirit na repliku. To by se libilo me (vcetne valecnejch barev). Sice by se na tom asi jezdilo uplne na hovno, ale kdo muze rict, ze jezdi na "skoro stejny" motorce (jenom se svetlama), co na ni vyhral Kagyama v roce 2007 v Suzuce.. Ale tak asi ten zbytek dilu pujde do astronomickych vysin. (myslim uz jsme se s BS o tom jednou tady bavili).


To už ani nevím, jestli jsme se o tom bavili.
Každopádně na foto je speciál týmu Kagayama (mimochodem zradil, od letoška mají Ducati ) z japonského mistrovství superbiků JSB - s pár úpravami s tím jezdili i 8h Suzuku. Je to skoro identický factory stroj s Yoshimurou. Rok 2017 a novější.
K mým úpravám. Vyloženě Factory díly na GSXR se téměř nedají sehnat. Na WSBK Alstare to ještě trošku dříve šlo, teď už velice špatně a nebo přesný kopie od jednoho nadšence. Factory díly z tehdejšího EWC SERTu nebo Yoshimury pro 8h Suzuku jsem nikdy nikde neviděl. Některé díly teda byly z katalogu racing dílů Yoshimury, některé společné s tím WSBK. Ale ty tovární endurance díly nejsou.
Snažil jsem se tomu přiblížit v mých možnostech co nejvíc. Ale třeba 16,5 palcový hořčíkový kola jsem nechtěl, stejně tak factory Showa podvozek. Obecně když dáš nějakej factory díl, tak na něho navazuje další upravenej díl. A tak pořád dál. A s nedostupností těch dílů by bylo téměř nereálný to dostavět. A i kdyby se to podařilo, nedalo by se na tom jezdit. To, co v dílech mám je výsledek dlouhýho přemýšlení, vymýšlení a shánění a su spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 13:14 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: To už ani nevím, jestli jsme se o tom bavili.
Každopádně na foto je speciál týmu Kagayama (mimochodem zradil, od letoška mají Ducati ) z japonského mistrovství superbiků JSB - s pár úpravami s tím jezdili i 8h Suzuku. Je to skoro identický factory stroj s Yoshimurou. Rok 2017 a novější.
K mým úpravám. Vyloženě Factory díly na GSXR se téměř nedají sehnat. Na WSBK Alstare to ještě trošku dříve šlo, teď už velice špatně a nebo přesný kopie od jednoho nadšence. Factory díly z tehdejšího EWC SERTu nebo Yoshimury pro 8h Suzuku jsem nikdy nikde neviděl. Některé díly teda byly z katalogu racing dílů Yoshimury, některé společné s tím WSBK. Ale ty tovární endurance díly nejsou.
Snažil jsem se tomu přiblížit v mých možnostech co nejvíc. Ale třeba 16,5 palcový hořčíkový kola jsem nechtěl, stejně tak factory Showa podvozek. Obecně když dáš nějakej factory díl, tak na něho navazuje další upravenej díl. A tak pořád dál. A s nedostupností těch dílů by bylo téměř nereálný to dostavět. A i kdyby se to podařilo, nedalo by se na tom jezdit. To, co v dílech mám je výsledek dlouhýho přemýšlení, vymýšlení a shánění a su spokojenej.



Jasny, ja tak narychlo nenasel peknou fotku jeho motorky z 2007 Suzuky, abych demonstroval i ty valecny barvy. To byl hlavni povzdech - jakoze kdyz delas skoro repliku, proc to mas cerny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.4.2024 v 14:53 | Nahoru | #3

BlackSabbath píše: To už ani nevím, jestli jsme se o tom bavili.
Každopádně na foto je speciál týmu Kagayama (mimochodem zradil, od letoška mají Ducati ) z japonského mistrovství superbiků JSB - s pár úpravami s tím jezdili i 8h Suzuku. Je to skoro identický factory stroj s Yoshimurou. Rok 2017 a novější.
K mým úpravám. Vyloženě Factory díly na GSXR se téměř nedají sehnat. Na WSBK Alstare to ještě trošku dříve šlo, teď už velice špatně a nebo přesný kopie od jednoho nadšence. Factory díly z tehdejšího EWC SERTu nebo Yoshimury pro 8h Suzuku jsem nikdy nikde neviděl. Některé díly teda byly z katalogu racing dílů Yoshimury, některé společné s tím WSBK. Ale ty tovární endurance díly nejsou.
Snažil jsem se tomu přiblížit v mých možnostech co nejvíc. Ale třeba 16,5 palcový hořčíkový kola jsem nechtěl, stejně tak factory Showa podvozek. Obecně když dáš nějakej factory díl, tak na něho navazuje další upravenej díl. A tak pořád dál. A s nedostupností těch dílů by bylo téměř nereálný to dostavět. A i kdyby se to podařilo, nedalo by se na tom jezdit. To, co v dílech mám je výsledek dlouhýho přemýšlení, vymýšlení a shánění a su spokojenej.

16,5" kola z K5 jezdím na TL Ale nejsou hořčíkový, to bych se na našich silnicích bál, ale ty mám taky do výstavky z MotoGP od Hiroshiho Aoyamy , lehký neskutečně, Marchesini Racing, je k nim i průvodka, že již nesmí být použity od techniků Marchesini, guma je těžší než ráfek s ložiskama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist