globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 07:54 | Nahoru | #1

NP píše: K te spotrebe, kdyz se ve Vitu vypaluje DPF nebo co to dela tak z 8 ve meste je 14-15, nejakou chvili to trva a pak to zase spadne k normalu tak jestli Assovi furt nevypaluje ze ho ma tak krasne cisty


To uz jsem psal. Ale diagnostika rika, ze ne. A ta nikdy nelze!

PS: Už si z toho dělám trochu srandu. Ale stejně si jako laik myslím, že to bude v té regeneraci nebo vstřikách. A pac diagnostiku nemam a hloupi maji stesti, tak mam beztak pravdu

Naposledy editováno 21.04.2024 07:54:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 08:02 | Nahoru | #2
Koudy01> pri regeneraci motor upravuje spoustu parametru, hlavne kvuli dosazeni teploty - musely by kecat vsechny senzory ve vyfuku - lambda, teplota katu, teplota dpf… a navic by se tak muselo dit "samo" aniz by o tom jednotka vedela… protoze jak pise NP, kdyz jednotka regeneruje, cpe tam spoustu nafty a projevi se to i na ukazateli spotreby…

Skoda, ze nekdo z vas neopravuje auta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist