kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: P_B> Spotřeba,spotřeba....jaj samá socka tady Když podle předpisů, tak 10.....ale to často nejde. To auto je jak Tuono, baví tě ten výkon od 3000 otáček a předjíždíš vše s prstem v nose . Takže můj no-šnek styl je 11.6 dlouhodobá
Njn, kdyz to je prave ono. Jsou auta a motorky, ktery tohle umi za sest a pul, tak proc jezdit za 10-12. Neni k tomu zadnej duvod.
JollyJoker píše: oioi01> Tebe, Koudyho a PB-čko jsem si hned v duchu škrtnul
Naposledy editováno 10.04.2024 09:28:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Njn, kdyz to je prave ono. Jsou auta a motorky, ktery tohle umi za sest a pul, tak proc jezdit za 10-12. Neni k tomu zadnej duvod.
Chápu, ale ukaž mi jediné které to umí za tyto prachy ? Ujedeš v něm 1000km a nejsi vůbec rozlámanej. Podvozek to má tedy hodně nadčasový, perfektně fitruje špatnou cestu aniž bys ztratil jistou vedení. Není v zatáčkách ani přetáčivý, ani nedotáčivý. Vyjedeš s ním v pohodě lehčí terén 4x4 tady funguje lépe než na Sorentu nebo než Haldex, v zimě jsme předjel sypač při hustém sněžení, protože jel celkem pomalu, apod.