kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Vůbec... Ale logicky bude lepší. R není nikdy dost, viz Fireblade RR-R. A víš jak, prostě to líp zní a vypadá...
Myslel jsem si to
R je na off podvozku a velkych galuzkach.
NeR je na silnicnich kolech a s elektronickym podvozkem.
Chtel jsem vyzkouset ten elektronickej podvozek a nepretahovat se s 21 kolem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Myslel jsem si to
R je na off podvozku a velkych galuzkach.
NeR je na silnicnich kolech a s elektronickym podvozkem.
Chtel jsem vyzkouset ten elektronickej podvozek a nepretahovat se s 21 kolem.
Elektronickej mas na Dukovi ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Myslel jsem si to
R je na off podvozku a velkych galuzkach.
NeR je na silnicnich kolech a s elektronickym podvozkem.
Chtel jsem vyzkouset ten elektronickej podvozek a nepretahovat se s 21 kolem.
Tak jsem to docela trefil a docela to jde. Taky bych nechtěl ten off podvozek. To bych čekal až u nějaké adventure verze.