kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Koudy01> v mem okoli 2 ze dvou. Vymenit to jde na pohodu 100+
Ze to bylo turbo mi rekl původni majitel az po tom co si to ze Slovenska odtahl a dal opravit … ja tipoval tu 8st prevodovku…
Ano tisíce aut jezdi, ale jak a za kolik uz nikdo z nas nevi. Ano mam nejake požadavky na auto a je problem sehnat ojetinu co na tom nebude jako volvo… v mem okoli tyhle problemy resi kazdy. Kolega s Mercedesem, druhy s bmw … lítají statisice do oprav…
Vypada, ze kdyby jsi testoval to GSo jeste tyden tak ho vratis v igelitce jestli nebude problem nekde jinde nez v tech strojich kdyz tady ctu ty tvoje priklady aut co se jim neco furt porouci, taky jsem daval porce km do 50000 km rocne s Volvem, BMW a nikdy zadny problem ale nekupoval jsem jiz vylitane sunky kde je pruser dany jen tim jestli to bude zitra nebo pozitri. Kamos koupil petkovyho bavoraka 30d s 350000 km ale servisovaneho a zadny problem,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ze ty jsi nekupoval vylitane šunky chapu, ale to si nemuzu dovolit.
Příklady co jsem dával jsou auta s údajným najezdem 250-300tkm - moje cilovka
Zmulin: kdybych vedel, ze to je turbo a bude to dal v poho jezdit … tady u Volva se to taky tvarilo, ze se daji vstriky a OK…
Naposledy editováno 09.04.2024 10:04:20