kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> to je co, spojkovej kos, jeho zadni cast???
Nebo ta predni??
Zadní "přítlačák". Vůbec nevím jak k tomu mohlo dojít, chybí tam asi milimetr materiálu. Přítlačák je ok, lamely jsou rozměrově jako nový. (Radši jsem je vyměnil i s plechama.)
Ale u agusty mě už asi nic nepřekvapí Doufám jenom, že ten bordel nic nenapáchal v motoru, olej byl úplně šedivej.
FiZzeR píše: Zadní "přítlačák". Vůbec nevím jak k tomu mohlo dojít, chybí tam asi milimetr materiálu. Přítlačák je ok, lamely jsou rozměrově jako nový. (Radši jsem je vyměnil i s plechama.)
Ale u agusty mě už asi nic nepřekvapí Doufám jenom, že ten bordel nic nenapáchal v motoru, olej byl úplně šedivej.
Pode mě to je tím, že je na tom elox. Já to mám stříbrný a nic nepoznám. Normálně se ti ze spojkových lamel při záběru trochu odebírá z těla koše. Nic zvláštního, pokud je vše rovné je to ok.
Jinak cirkulace oleje je snad sací koš dole olejový filtr a teprve mazání motoru....