kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ač jsem to sem už dával jak hned ze začátku v Itálii trk501 kraloval,tak jsem si pak ale všiml,ze třeba GS a GSA byly v tabulce vedený zvlast,jinak by GS1250 brány ve všech verzích jako jeden model s přehledem vedlo..
To budou nejaky asi zamerny cachry v zebricku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ač jsem to sem už dával jak hned ze začátku v Itálii trk501 kraloval,tak jsem si pak ale všiml,ze třeba GS a GSA byly v tabulce vedený zvlast,jinak by GS1250 brány ve všech verzích jako jeden model s přehledem vedlo..
Tak driv byla legendarni hlaska "to neni motorka, to je chopper" a dneska to holt bude "to neni motorka, to je GS".. do motorek to nepatri..
zmulin píše: Ač jsem to sem už dával jak hned ze začátku v Itálii trk501 kraloval,tak jsem si pak ale všiml,ze třeba GS a GSA byly v tabulce vedený zvlast,jinak by GS1250 brány ve všech verzích jako jeden model s přehledem vedlo..
může být, ale faktem je, že v Itálii, na Sicilii a kde jsem byl, tak těch TRKů tam vidíš fakt hodně a to ještě ani 702 nebyla. Itali tam chtějí mít ten nápis Benneli, to byl od číňana super tah