kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: bohuzel, takhle to u tech uprav funguje... u aftermarket prevrtavani do toho klidne spadnes za podobny penize a navic to jeste nefunguje
ja rikam upraveny motor - hur to jede, vic to zere a navic se to co nevidet rozpadne
jinak vazne - myslim, ze to variabilni casovani by mohlo zpusobit, ze to pocitove bude vic nez 10koni... ale uvidime az se svezem... kazdopadne, me by teda nakou chvili (jestli ne navzdy) kone nechybeli ani u te tve
Vim,mam jeste v zive pameti upravy u ctr7g
Mne kone,ani nic jinyho,taky nechybej,jen je leden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Vim,mam jeste v zive pameti upravy u ctr7g
Mne kone,ani nic jinyho,taky nechybej,jen je leden
proto mam otevrene zalozky asi 6ti inzeratu na 30let stary volva, vse 300+ koni ... a badam...