kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Aby to jelo bomby? Ty bys furt jen závodil podle nějakých pravidel
1200 Guzziny se třeba předělávají na 1400. Jen tak. Aby to jelo bomby pro potěšení
Kamarád má takhle předělané Griso a není tak o výkonu jako o korouťáku, nárúst od spodu na nesmysl hned po pár tisících. Není to složitá konverze, jen se vymění hlavy z tuším californie.
Naposledy editováno 30.01.2024 11:04:43
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wanislav píše: Kamarád má takhle předělané Griso a není tak o výkonu jako o korouťáku, nárúst od spodu na nesmysl hned po pár tisících. Není to složitá konverze, jen se vymění hlavy z tuším californie.
Jojo, úplně náročný to asi není. A asi to docela funguje.
TADY nějakej graf - od 2500 přes 120 Nm a v 3300 maximum