kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: kdyz ma seriovej tlumic expanzku, vetsinou to napovida ze je pomerne solidni. Tenhle je, muzes ho servisovat, a vyladit tak jak potrebujes, takze klidne pro nekoho muze fungovat lip bez prednastaveny aftermarket reseni.
Vymenit olej a natlakovat je udrzba ktera zlepsi funkci. Sice neni popsana v manualu, ale to vymena za lepsi tlumic taky ne.
Přesně Tlumič na T700 je opravdu, velmi slušný, tu bídnou funkci a pověst, má na svědomí, nevhodně měkká pružina, zvolená ve výrobě .... ale v případě přesvědčování Koudyho, mi to připadá, jako použití Assova hrachometu
PETARDAK píše: Přesně Tlumič na T700 je opravdu, velmi slušný, tu bídnou funkci a pověst, má na svědomí, nevhodně měkká pružina, zvolená ve výrobě .... ale v případě přesvědčování Koudyho, mi to připadá, jako použití Assova hrachometu
Nerozumím tlumeni, ale je pravda že s perama Hyperpro jak ve před tak vzadu a po nastavení od Petra Kuchaře je Tenere 700 o kus lepší než originál. A to jak na silnici, tak v terénu. Ale zase co jsme se bavil s Vangelasem a co jsme viděl nějaký videa, tak když to chceš nastavit pro lidi 100+ a treba ještě dokonce náklad a dáš sulny pero dozadu, tam prý už ten tlumic pak nestíhá a musela by se dělat úprava uvnitř. Ale to pry jde a úpravy na netu taky nějaký jsou a funguje pry výborně