kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ovladatelny to je jak moje sestka. Ale porad to ma 190 kilo, a kramer 145, to nejde okecat ... a kdyz si vemu jak byl zabavnej na preklapeni a do zatacek cmelak, co mel sice 40 koni, ale hmotnost kramera A kdyz si vezmu ze by motorka s hmostnosti cmelaka mela vykon moi R6ky
Jak rikam, musim se na tom svezt Protoze to bohuzel stoji skoro dvojnasobek myho litru. A to je prave ten kamen urazu.
A to já bych šel cestou poladění ovladatelnosti toho GSXR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A to já bych šel cestou poladění ovladatelnosti toho GSXR...
Ingot nepoladis ... na to uz max koupis podvozek, a primalujes tomu ful systemem a odladenim 15 koni, coz ani jedno nic zasadniho nezmeni, 190 kil to ma porad ...