kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
-pokud je v top stavu a tak komplexně oservisován, je hloupost ho pouštět, za pár peněz, nech monstra doma, na občasné kafe a pár srazů do roka, je litrové V2, zcela ideální...
-na trénování, Mýto aj. vyber za 100-120t 450MX na motárdových kolech s kterou ti nebude líto položení....
-počítej, jak se dobrat nové(zánovní) EXC 350... tam moc levná ojetina je mrtvola, co nedává smysl...
-a až časem, až se povozíš na předváděčce, vychytají mouchy a lehce klesne cena, pak uvažuj, zda chceš/potřebuješ 1V DUC...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: DrDNA01> Platí: "je lepší, si to posrat po svym, než jak mi radí druzí" .... ale už to mám, chvíli v palici, (chtěl jsem pokecat, na Vánoční akci) tak vypotím svůj názor
-pokud je v top stavu a tak komplexně oservisován, je hloupost ho pouštět, za pár peněz, nech monstra doma, na občasné kafe a pár srazů do roka, je litrové V2, zcela ideální...
-na trénování, Mýto aj. vyber za 100-120t 450MX na motárdových kolech s kterou ti nebude líto položení....
-počítej, jak se dobrat nové(zánovní) EXC 350... tam moc levná ojetina je mrtvola, co nedává smysl...
-a až časem, až se povozíš na předváděčce, vychytají mouchy a lehce klesne cena, pak uvažuj, zda chceš/potřebuješ 1V DUC...
Taky moznost, kdy se neproda. Jinak oservisovanej je, ale kraska ne. To bych musel jeste nadelit novej lak a to i na motor - ten je olezlej. A to uz hranici se sebeposkozovanim..