paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 11:40 | Nahoru | #1

Koudy01 píše: No, kdyby si mel Surrona, tak bys treba sel.....Doktor jednoho asi prodava



Tak, tak. Prodava..

Jinak k te Tve hypoteze prodat vsechny kramy a koupit jednu poradnou motorku. U letiste a malejch okruhu se tak nejak ocekava, ze kdo nepada, nic se nenauci. To nechces delat na motorce za pul mice. Taky je fakt, ze nejvic se toho clovek nauci (i pres pokrocily vek) postupnym zvetsovanim motorky. Ja se treba par MX triku a eduro vyjezdu nejdriv odhodlal a "naucil" na Surronu a pak je dal na pitovi a nasledne na velke (Freeride nebo 250). Rovnou na velke bych se to asi nikdy nenaucil, na 450 absolutne bez sance.
A stejne to mam i na tech malejch okruzich. Nedovedu si predstavit davat zatacky na kolene a nepodelat se z mirnyho prokluzu, aniz bych si to nejdriv osahal na malym pitu na letisti (parkrat sebou pleskl), pak v Mejte ve vyssi rychlosti a pak treba na tom Svartovi a treba i neco zkusit na Monstrovi. Kdybych jezdil jen na Monstrovi, tak to nikdy nedam, nebo k tomu potrebuju androidi motorku, kde si napklikam povolenej prokluz a pak to davat na plnej bez umu. Ale to me uplne tak nelaka. Hlavne se tim hoooodne zvysi rychlost a pak to smrdi o rad vetsim pruserem.

Takze suma sumarum, radi jezdime na silnici (silnejsi nahac), v zime tezsi enduro/MX (enduro/krosova motorka) a v lete maly okruhy a letiste (idealni mensi motard). To se neda do jedny motorky sloucit. Jediny, co bychom mohli ozelet jsou sentimentalni kramy. Moje kyvacka a Ily kafac a pincek. Ale to by nam na ten Tvuj svaty gral - tu jedinou "poradnou" - urcite nestacilo.

Edit: A to mas videt tu moji radost, kdyz clovek treba ohne riditka, radicku nebo zlomi packu a za novy da max tretinu toho, co by dal za stejnej dil na full size motorku.

Naposledy editováno 04.12.2023 11:44:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 11:43 | Nahoru | #2
DrDNA01> a hlavně by jsi měl prázdnou garáž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 11:52 | Nahoru | #3
DrDNA01> Tak já úplně nepsal o jediné motorce a právě mně přišlo, že už máte ty mezi kroky za sebou. Takže mít doma 701 a k tomu tu 350, co ti tu radí, by asi pokrylo všechno ne? A třeba teda ještě toho okruhovýho pita na trénink padání ale já to od začátku asi blbě pochopil teď už vím, že ti tak úplně nejde o výměnu strojů za lepší a novější, ale spíš o přikoupení dalších (starostí)

Naposledy editováno 04.12.2023 11:53:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:30 | Nahoru | #4

DrDNA01 píše: Tak, tak. Prodava..

Jinak k te Tve hypoteze prodat vsechny kramy a koupit jednu poradnou motorku. U letiste a malejch okruhu se tak nejak ocekava, ze kdo nepada, nic se nenauci. To nechces delat na motorce za pul mice. Taky je fakt, ze nejvic se toho clovek nauci (i pres pokrocily vek) postupnym zvetsovanim motorky. Ja se treba par MX triku a eduro vyjezdu nejdriv odhodlal a "naucil" na Surronu a pak je dal na pitovi a nasledne na velke (Freeride nebo 250). Rovnou na velke bych se to asi nikdy nenaucil, na 450 absolutne bez sance.
A stejne to mam i na tech malejch okruzich. Nedovedu si predstavit davat zatacky na kolene a nepodelat se z mirnyho prokluzu, aniz bych si to nejdriv osahal na malym pitu na letisti (parkrat sebou pleskl), pak v Mejte ve vyssi rychlosti a pak treba na tom Svartovi a treba i neco zkusit na Monstrovi. Kdybych jezdil jen na Monstrovi, tak to nikdy nedam, nebo k tomu potrebuju androidi motorku, kde si napklikam povolenej prokluz a pak to davat na plnej bez umu. Ale to me uplne tak nelaka. Hlavne se tim hoooodne zvysi rychlost a pak to smrdi o rad vetsim pruserem.

Takze suma sumarum, radi jezdime na silnici (silnejsi nahac), v zime tezsi enduro/MX (enduro/krosova motorka) a v lete maly okruhy a letiste (idealni mensi motard). To se neda do jedny motorky sloucit. Jediny, co bychom mohli ozelet jsou sentimentalni kramy. Moje kyvacka a Ily kafac a pincek. Ale to by nam na ten Tvuj svaty gral - tu jedinou "poradnou" - urcite nestacilo.

Edit: A to mas videt tu moji radost, kdyz clovek treba ohne riditka, radicku nebo zlomi packu a za novy da max tretinu toho, co by dal za stejnej dil na full size motorku.



Ideální model, vám nemá kdo co radit

Tu ostrou velkou řešíte 2T nebo 4T?

Naposledy editováno 04.12.2023 12:32:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist