kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše:
Ta spotřeba toho BiTdi je pěkná. Já mám na tom poddimenzovaný pohonným ústrojí tak nějak podobnou.
Ta 140kW s DSG není dobrá, proto jsme byl nucen vzít BiTDi. 140 jede hůř než 110 v manuálu a o dost víc žere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Ta 140kW s DSG není dobrá, proto jsme byl nucen vzít BiTDi. 140 jede hůř než 110 v manuálu a o dost víc žere.
S tím 7-kvaltem (DQ381), co se tam montoval někdy od 2018, by to už mělo jet odpovídajícně parametrům. Akorát ta turbodíra tam bude asi furt.
Ale na to moje ježdění to je i přes to uškrcení skrz DQ250 a velkou turbodíru furt petelica
Hodně lidi nadává na 147kW, že žere dost olej.
Naposledy editováno 21.08.2023 10:16:21