paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.8.2023 v 11:50 | Nahoru | #1
Jo a jen takova technická. Od 2002 jezdilo tele s vidlema tak jak jsem to koupil, 2-3roky zpet jsem vidle komplet predelal a najezdil par tisíc a zadrel jsem… motorka dele stala a jsou vychcane. Vnitrky ktech, gufera NOK (japonske ne EU - to co rika Freedom, ze origo ohlins NOK je jinej.. mel by to byt taky ten japan). No a je tam ohlins olej…

Co mam info od ladice kde jsem byl na školení, tak on si mysli, ze fenomén tekoucích ohlinsu je zpusobenej olejem… nevim jak to je, ale muj pripad by na to sedel … Kazdopadne tam tentokrat ohlins olej nedam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.8.2023 v 11:55 | Nahoru | #2
assassin> hele, nevím ... já fakt nevím... nejsem sám kdo má tu zkušenost... čím to je ? Měl jsem za to, že tenkrát na NOK gufera (normalizovaný, ne vöphlins) snad nalili Vöhlins olej...ona se PREJ ta specifikace moc sehnat nedá než origo...

ale vím prd... já už nechci riskovat, že to zase budou dělat 2x

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.8.2023 v 11:57 | Nahoru | #3
assassin> Kamarád nechal dělal tlumiče na Stelviu u Vangelase. Poprvé po deseti letech. Netekly. Nechal si tam dát ty zelený SKF a Vangelas mu tam nalil Ohlins olej. A co myslíš? Rok a tečou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.8.2023 v 18:07 | Nahoru | #4

assassin píše: Jo a jen takova technická. Od 2002 jezdilo tele s vidlema tak jak jsem to koupil, 2-3roky zpet jsem vidle komplet predelal a najezdil par tisíc a zadrel jsem… motorka dele stala a jsou vychcane. Vnitrky ktech, gufera NOK (japonske ne EU - to co rika Freedom, ze origo ohlins NOK je jinej.. mel by to byt taky ten japan). No a je tam ohlins olej…

Co mam info od ladice kde jsem byl na školení, tak on si mysli, ze fenomén tekoucích ohlinsu je zpusobenej olejem… nevim jak to je, ale muj pripad by na to sedel … Kazdopadne tam tentokrat ohlins olej nedam


Se teda zeptám Vojty, jestli to za těch 5 let stání vyteklo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist