kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co mam info od ladice kde jsem byl na školení, tak on si mysli, ze fenomén tekoucích ohlinsu je zpusobenej olejem… nevim jak to je, ale muj pripad by na to sedel … Kazdopadne tam tentokrat ohlins olej nedam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale vím prd... já už nechci riskovat, že to zase budou dělat 2x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jo a jen takova technická. Od 2002 jezdilo tele s vidlema tak jak jsem to koupil, 2-3roky zpet jsem vidle komplet predelal a najezdil par tisíc a zadrel jsem… motorka dele stala a jsou vychcane. Vnitrky ktech, gufera NOK (japonske ne EU - to co rika Freedom, ze origo ohlins NOK je jinej.. mel by to byt taky ten japan). No a je tam ohlins olej…
Co mam info od ladice kde jsem byl na školení, tak on si mysli, ze fenomén tekoucích ohlinsu je zpusobenej olejem… nevim jak to je, ale muj pripad by na to sedel … Kazdopadne tam tentokrat ohlins olej nedam
Se teda zeptám Vojty, jestli to za těch 5 let stání vyteklo...