kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: PetrL3> Nic, otočit řidítka doleva, odpojit konektor, zapojit konektor. Dráty od něj jsem měl až k hlavnímu svazku rozbalené (kvůli mech. poškození), a jsou proměřené proti sobě, proti kostře a oba konce proti sobě (odpor). Nope. (Jediný co, tak jeden z těch drátů má u konektoru poškozenou izolaci - ohmicky je ale OK a nemá čeho se to dotknout, zamáznuto silikonem).
Senzory/termistory jsem měřil, i diagnostika je ukazovala (ukazovaly co měly i když to kravilo). MAP senzor nemám jak proměřit, nejsou k němu žádná data.
Kravilo to, i když jsem odpojil obě čidla teploty, čidlo teploty vzduchu a lambda sondu. Už nebylo co víc odpojit. Relé pro jednotku jsem taky prohodil.
Dráty mezi jednotkou klapek a ECU jsem taky propípal. Taky nic.
Koukal jsem do jednoho z těch manuálů na brutale 800 co jsou tady na motorkářích a překvapilo mě, že ve schematu vstřikování je měření tlaku pod klapkou. V elektrickým schématu už jsem to pak nenašel. Jen klasika, tj. měření nasávanýho vzduchu. Co to je za bordel?
honzabiker píše: Koukal jsem do jednoho z těch manuálů na brutale 800 co jsou tady na motorkářích a překvapilo mě, že ve schematu vstřikování je měření tlaku pod klapkou. V elektrickým schématu už jsem to pak nenašel. Jen klasika, tj. měření nasávanýho vzduchu. Co to je za bordel?
Zapneš klíček, změří to barometrickej, nastartuješ a funguje to jako normální map senzor plus to podle pulzu supluje čidlo vačky.
Jinak strávil jsem v tom zase celej večer, co je odfajfknutý je proměřený. A furt nic