kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Co ti to dela. Budiky asi nebudou mit zadny vliv, jedny z F3, co mam jeste doma, bezely i na B4. Navic masina funguje i bez nich..
Po zahřátí na provozní teplotu se to tváří jako falešnej vzduch. Vysokej volnoběh, nebrzdí motorem atd. Ale dělají to klapky (resp. něco co je ovládá je podrží poootevřený).
Naposledy editováno 31.05.2023 15:22:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Po zahřátí na provozní teplotu se to tváří jako falešnej vzduch. Vysokej volnoběh, nebrzdí motorem atd. Ale dělají to klapky (resp. něco co je ovládá je podrží poootevřený).
A jinou jednotku uz jsi tedy zkousel? Co nejakej senzor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Po zahřátí na provozní teplotu se to tváří jako falešnej vzduch. Vysokej volnoběh, nebrzdí motorem atd. Ale dělají to klapky (resp. něco co je ovládá je podrží poootevřený).
Na Benelli se kuli tomu vyřazovalo to servo co je mělo ovládat.Bylo blbě umístěný za motorem a vyhřálo se..