kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
začínám se bát motorek, na kterejch jde jezdit příliš rychle, příliš lehce. Na všem co mám začíná přes 180km/h fungovat strach... na Tuhonu a SD to tam je pokaždý když člověk nesleduje tachometr do 12s... a říká si, že by to od 160km/h měl nějak sledovat... a jsou tam skoro dvě kila...pohoda
t_freedom píše: assassin> ...já se na TOM svez taky jen krátce... a taky už nechci...
začínám se bát motorek, na kterejch jde jezdit příliš rychle, příliš lehce. Na všem co mám začíná přes 180km/h fungovat strach... na Tuhonu a SD to tam je pokaždý když člověk nesleduje tachometr do 12s... a říká si, že by to od 160km/h měl nějak sledovat... a jsou tam skoro dvě kila...pohoda
Úplně tě chápu... včera jsem se svezl na švagrovo šestkovém Hornetu a pocit z rychlosti co mám na Duc při cca 200 se dostavil tak ve 120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy: v tomhle ja mam jasno, ja na silnici najedu tak malo, ze by pro me tech 400 nebo kolik to stoji muselo byt tak zanedbatelné množství penez, ze bych to koupil z rozmaru. Coz neni. A ja bych si na tom asi takt rozbil hubu. Ale stroj super, jsem rad, ze nezklamal ma očekávání…