kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U stroju na uzavreny okruh to podle me smysl ma, ostatne krom vargu ma eltriku tesne pred prodejem i treba honda, Yamaha taky neco kuti…
Jen z toho co jsem zářím videl tak jim stark utekl o velkej kus, uvidime jak to bude v praxi, ale tu výrobu maji zmaklou profi, objednávek taky hodne…
Jako Jo, nejsem objektivni, ale myslim ze v mx to bude revoluce … jako ebiky v mtb sektoru…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> tak Alta mela nejake porodní bolesti, ale mela potencial, pohřbilo ji HD. KTM svoji elektriku ma a co vim, tak pracuji na vetsi.
U stroju na uzavreny okruh to podle me smysl ma, ostatne krom vargu ma eltriku tesne pred prodejem i treba honda, Yamaha taky neco kuti…
Jen z toho co jsem zářím videl tak jim stark utekl o velkej kus, uvidime jak to bude v praxi, ale tu výrobu maji zmaklou profi, objednávek taky hodne…
Jako Jo, nejsem objektivni, ale myslim ze v mx to bude revoluce … jako ebiky v mtb sektoru…
Ač jsem velká konzerva, tak zrovna u MX, SM a asi i trialu, mi elektro, (vedle skutrů do města), dává velký smysl a ze všech pohledů, ten STARK, vypadá parametry i komponenty, excelentně .... teda až na cenovku ale je otázka, kolik se to dorovná úsporou, za byť základním servis třeba u 4T.... a po pár letech, bude asi echt problematická, prodejnost ojetiny
Naposledy editováno 18.05.2023 19:46:20