paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2023 v 05:59 | Nahoru | #1

assassin píše: Koudy01> obvykle miva nadobka nekde pobliz víčka prepadovou hadicku, pokud ta nadobka tlakuje, je asi neco pricpaneho, ale jak rikam, konstrukční reseni evropských krapu neznam a casto tam maji nejaky bastl, at uz protoze nevi jak se veci konstruují (Italové) nebo si mysli, ze se motorka stavi stejne jako auto (nemci)

Jo jeste teda pokud je expanzka niz nez vicko chladice, tak bývá taky uzavřena, to bude asi pripad toho anglana coz?


Asi je to otevreny. Nadobka je vzadu pod sedlem. Takze by to mohlo byt vys. A podle rozkresu tam asi prepad je. Nazivo jsem si ho nevsiml. Ale moc jsem to nezkoumal. Tak jestli bude nekde skripla hadicka toho prepadu? Kdo vi. Kouknem na to. Diky za tipy. Bylo by super, kdyby bylo jen neco spatne s odvetranim te nadobky.

Co se tyka vodniho chlazeni, jsem zacatecnik. Nikdy jsem to nemel a tudiz ani nestudoval

Naposledy editováno 03.05.2023 06:23:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2023 v 06:23 | Nahoru | #2
Koudy01> Ja mám ročník 08 a kdykoliv doleju systém na straně chladiče i expanzky na značky max, tak se kapalina ztrácí až se to zastaví na značce min na expanzce. Pak už nic. Údajně normální věc u prvních ročníku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist