kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: bohužel nepleteš, zajet, aspoň 1000km v klídku, nechat motor sednout pak garančku, znova oil+filtr... a pak konečně tradááá
Ve vedlejsim vlakne se doctes, ze v klidu nee. Prvni hodinu parkrat postupne zatahat do plnejch a je zajeto nastuduj si to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ve vedlejsim vlakne se doctes, ze v klidu nee. Prvni hodinu parkrat postupne zatahat do plnejch a je zajeto nastuduj si to
ony jsou různý teorie. Já se třeba držel toho že mám buď dávat plnej nebo nic hned od začátku, a postupně podle kilometrů zvyšovat otáčky. Hlavně se vyvarovat konstantních otáček. Takže prvních 40km 3-5 tis, pak do 150 4-6 tis, do 500 km 4-8 a první výměna oleje. Motor před jízdou nechat ohřát. Potom do 2 tis km jezdit 3-9, znova vyměnit olej a bylo zajeto. Ale Petardak určitě má svoje způsoby :)