kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Vsak to nevadi ne
Tak jsem to sečetl, snad správně Od roku 2007, což byl návrat na motorky, po dokončení stavby a vypovězení životní pojistky, to aby bylo na motorku mám teď 16tý kus. Tedy zahajuji 16 rok ježdění na zahraničních strojích a je 16 stroj doma, průměr je tedy dobrej Předtím dvě Jawa 20 a 350 + chvilku Simson S51 + 4kolka, tak těch 20 moto strojů s odřenýma ušima už mám za sebou A ještě elektrokolo a Surron, to má taky dvě kola a motůrek
Palomoto píše: Tak jsem to sečetl, snad správně Od roku 2007, což byl návrat na motorky, po dokončení stavby a vypovězení životní pojistky, to aby bylo na motorku mám teď 16tý kus. Tedy zahajuji 16 rok ježdění na zahraničních strojích a je 16 stroj doma, průměr je tedy dobrej Předtím dvě Jawa 20 a 350 + chvilku Simson S51 + 4kolka, tak těch 20 moto strojů s odřenýma ušima už mám za sebou A ještě elektrokolo a Surron, to má taky dvě kola a motůrek
Pěkný A Petardaka ani nekomentuju
Já asi takhle:
Jawa 20, Jawa 555, Dandy 125, XJ600S 1992, Jawa 350/640, XJ600S 2001, Beta Rev 3, MG V11, XJ600N 2002, GT550, Tenere, SDR - 12 motorek za 13 sezón. Ale většinou jsem měl víc souběžně.
Bezpapírovýho Mustanga a GSF650S 2008 na kšeft nepočítám.