paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.12.2022 v 21:40 | Nahoru | #1
A druhým tahounem ekonomiky je stavebnictví a to jde taky do pryč. Drahé hypotéky, drahé inkaso, tedy konec staveb RD a BD. Nic nové se nestaví a asi hned tak nebude. To stejný dopravní stavby, bratranec dela bagristy na železniční výstavbě a opravách a pry příští rok jdou na Slovensko, u nás nic nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.12.2022 v 22:08 | Nahoru | #2

Palomoto píše: A druhým tahounem ekonomiky je stavebnictví a to jde taky do pryč. Drahé hypotéky, drahé inkaso, tedy konec staveb RD a BD. Nic nové se nestaví a asi hned tak nebude. To stejný dopravní stavby, bratranec dela bagristy na železniční výstavbě a opravách a pry příští rok jdou na Slovensko, u nás nic nebude


Když lidi nevydělají ( třeba v tom automotivu)tak holt nebudou stavět ,no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.12.2022 v 22:36 | Nahoru | #3

Palomoto píše: A druhým tahounem ekonomiky je stavebnictví a to jde taky do pryč. Drahé hypotéky, drahé inkaso, tedy konec staveb RD a BD. Nic nové se nestaví a asi hned tak nebude. To stejný dopravní stavby, bratranec dela bagristy na železniční výstavbě a opravách a pry příští rok jdou na Slovensko, u nás nic nebude



Tak to manageri ve stavebnictví chcípnou. Protože tak drahý stavby a rekonstrukce infrastruktury s kvalitou hoven nikde na světě nejsou.
I tunel v cizině postavil metrostav za násobku menších financí než když tunelujou ty díry v Praze
Už jsem viděl rekonstrukci silničního mostu s deklarovanou životností až 80 let po 5 letech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist