kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja prave z tech starsich V2 nejel na nicem, co by motorove TL smazlo rozdilem tridy .. 999 mi prijde nahore nic moc, nez TL ma silnejsi spis stred kolem 5-6tis
Aprilia v60 jede ve spicce vic, ale ten prubeh mi prijde takovej vic ctyrvalcovej, dole nic, vse az ve vrsku .. ale proti ctyrvalcovemu litru to ani nahore nejede. Aspon tak si to pamatuju z RSV. Nedavno jsem jel na tomasovoD tuonu a to mi prislo OK, prijemny svezeni, motoricky srovnatelny s TL. Tak mi chybi jeste ta KTM…
Naposledy editováno 22.11.2022 23:54:38
Ja zkusil jen jednoho, obyc raptora a prislo me to takove mdle... Spodek a stred stejny jako mam ja a pak to vydechlo....
Edit: kecam, jeste vlastne TLRko, co skladal Dewil tady borcovi ze Straznice Big Bore s quickshiftem... To byl mazec...
Moc jsem radsi netahal, ale jelo to podobne nebo trochu vic jak muj rotax, vsude....
Naposledy editováno 23.11.2022 01:09:44