paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2022 v 10:22 | Nahoru | #1

assassin píše: Honzabiker> Myslim ze maji nekolik typu te barvy, nektera se vypejka nektera … uz jsem to kdysi zkoumal, ale neudrzel jsem to v pameti. Ale kamos to dela samodomo bez vypejkani, jen to nema ty stejne vlastnosti (odolnost) jako vypejkana varianta…. Me to docela laka, jen ze bys ty pokusy omyly udelal za me a ja prisel uz k hotovemu


Tuším, že se tomu časem nevyhnu, protože mě nenapadá, čím jiným lakovat třeba víčko nádrže. Každopádně to ale budou spíš menší díly.
Je to tenkovrstvá záležitost, takže to musí být velmi dobře připravený pod lak. Max. třeba tryskaný sklem nebo tak. Což je jeden z důvodů, proč ne rám. Cena samozřejmě taky.
V podstatě jsou dva způsoby, jak ten rám lakovat. Každej má svý pro a proti.
Klasická mokrá cesta bude trochu tolerantnější k přípravě povrchu ve smyslu toho, že pokud někde bude nedotryskáno, nic se neděje, barva to schová. Nevýhodou je složitost toho rámu a reálný riziko nedostřiků, suchej střiků...apod.
Práškový lakování je náročný na přípravu. Musí to bejt dočista dočista, jinak to bude při vypalování bublat. Jinak při nanášení barvy do relativně "schovanejch" míst pomůže elektrostatika. Navíc, pokud bude ten prášek na tři vrstvy, tak to zaleje i hnusný MAG svary toho rámu, což je příjemnej bonus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2022 v 10:54 | Nahoru | #2

honzabiker píše:
Práškový lakování je náročný na přípravu. Musí to bejt dočista dočista, jinak to bude při vypalování bublat. Jinak při nanášení barvy do relativně "schovanejch" míst pomůže elektrostatika. Navíc, pokud bude ten prášek na tři vrstvy, tak to zaleje i hnusný MAG svary toho rámu, což je příjemnej bonus.



Prášek, kór ve třech vrstvách, udělá docela silnou "slupku" - pak se může stát, že některé díry se záhadně "zmenší", např. otvory pro šrouby atd. Není to nic proti ničemu, a dá se tomu relativně snadno pomoct, jen abys s tím počítal Z hlediska odolnosti to ale asi bude nejlepší volba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist