kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> tak zkusil si to, to se cení
Mmch. jak jsme tu řešili ten chcípák na SSu, co nechá točit startér, tak je to super věc při výměně oleje a podle mě i po zimě. Po výměně na monsteru vždy se slzou v oku koukám jak mi při běhu motoru svítí kontrolka mazání a počítám sekundy kdy zhasne. Na eSSesu si protočím startérem motor dokud nezhasne mazání a cajk...
kdyz menim filtr kterej je nalezato, vzdycky ho nejdriv naplnim olejem, vejde se tam docela dost, urcite tam je aspon tretina celkovy kapacity. A pak to zhasne skoro hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: kdyz menim filtr kterej je nalezato, vzdycky ho nejdriv naplnim olejem, vejde se tam docela dost, urcite tam je aspon tretina celkovy kapacity. A pak to zhasne skoro hned.
No vidíte, dělám to tak roky, ale už mi tu někdo v nějaký diskusi vysvětloval, že je to blbost. Když je např.spadlej olej v čerpadle a to si potřebuje natáhnout, tak je to spíš prej protiodpor.
Nevím, dělám to tak dál...