paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.1.2022 v 21:03 | Nahoru | #1
t_freedom> Ne ne, dával jsem si majzla. Dobře zalisované ložisko, správně nasazen šulin na osce, zuby zacvaklé, všecko v cajku. Jen na sestavě CnC mi přijde, že pružiny musím už ma startu dost zatlačit, aby chytly závit, zatím co na originále jdou lehce a hned do závitu. Původní pružinky jsou o 0,5mm zmáčklejší, ale to nemože udělat takový odpor, ne? Mě prostě přijde, jako by ta plocha obvodu přítlačáku (to co leží na prvním plechu) verzus opěrná (spodní) část, dosednutí pružiny, jsou na origo přítlačáku o 1,2mm jinde než ta černá frézovana nádhera..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.1.2022 v 23:19 | Nahoru | #2
drippera> A co brzdovka v nádobce???

Tu tečku z druhé strany přítlačného talíře máš dobře???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist