paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.1.2022 v 19:43 | Nahoru | #1
Kluci, potřeboval bych radu. Po namontovani CNC pritlacaku mi jde spojka ke konci chodu páky (těsně u řidítka) hrozně ztěžka. Úplně k řidítku jde domáčknout jen veeelmi těžko. Když povolím šest šroubů spojky o dvě otáčky, šlape to bez problémů. Pružiny i misky jsou zvoleny správně. Přítlačák dle označení taky. Po vrácení origo přítlačáku to zase chodí normálně. Přijde mi, jako by byl CNC přítlačák málo hluboko zafrézovaný a na koš měl zalézt hlouběji. Což de facto simulují ty povolené pružinky. Jsou asi zmáčknuté moc a ke konci to klade velký odpor a nejde to lehce domáčknout. Nevim co s tím. Nikdy se mi to nestalo a u všech čtyřech předchozích spojek to chodilo bez problémů stejně jako originál. Při měření hloubky ozubení na přítlačáku, nebo-li rozdíl výšky dosednutí pružinky a plochy, kde sa taléřek dotýká lamel, činí cca 1,2mm! To by mohl být onen problém? Když pružinky povolím, jako bych ten 1-1,5mm nahnal a chodí to normálně. Může být ten přítlačák aušus? Nedofrézovaný dost hluboko? Snad je to srozumitelné a z fotek půjde pochopit vo co go..
Díky.


































(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.1.2022 v 20:42 | Nahoru | #2
drippera> nedotáhl si ten novej přítlačák pres pružiny, když ještě nebyl zapadlej na náboji/hubu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist