kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: strakon> Příplatek za automat a jeden packet.Bez 4x4.Auto za petikilo,který by od koncernu stalo min. 800 (cenikovka,ne po slevě.Ty teď stejně moc nejsou).Ten by po roce stal 500 a tohle 350.Ted si to hod do procent...
Běž se zeptat do Škodovky, kolik stojí roční auto. Karoq stojí 600-700. A kolik stál loni? Stál 600-700. Nulový úbytek ceny. Ten Ssang přesto v tuto dobu upsal 20-30%.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Běž se zeptat do Škodovky, kolik stojí roční auto. Karoq stojí 600-700. A kolik stál loni? Stál 600-700. Nulový úbytek ceny. Ten Ssang přesto v tuto dobu upsal 20-30%.
Mi to nedalo a mrknul na to.To Stračenovo Korando je jedinej kousek co má ústřel o kilo,jinak maj v inzerci uplně stejně mizivej pokles ceny jako škodovky.Mi je jasný,že masovka to zatim nebude,ale hledat něco takovýho,tak vyloženě přemejšlim,jestli holotu z boleslavi s litrovym motorem,nebo celkem už vybavenýho Korejce s motorem +40Kw.Já to nikomu rozhodně nenutim,ale koupit si karoqa bez motoru za 600 bych se snad i styděl v tom jezdit,že sem uplnej pitomec
mmch o kvalitách cenotvorby a výrobků koncernu svědčí i to,jakej maj letos propad v prodejích by se dalo říct...