paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2021 v 09:46 | Nahoru | #1
t_freedom> Ostřejší projev a víc koní. Když jsem se začal pídit, tak ty kecy o tom jak s přechodem na E4 neztratili koně a posílili krouťák jsou pure bullshit, i papírově ta motorka má o 10 kW míň Je teda taková asi bych řekl dotaženější, záběr je plynulejší, asi to maj nějak líp odladěný, s qs nevíš že jsi zařadil (blipper mi teda na tý mojí schází míň než jsem čekal že mi bude scházet), není to taková jankovitá herka, motor je mechanicky tichej, nezní jak bedna s nářadím v míchačce, a vizuálně to narozdíl od tý starý vypadá jako prémiová motorka. Ale ten motor no. I co se ovladatelnosti týče mi to přijde takový usedlejší, míň hravý. Možná kdybych neměl přímý srovnání že jsem z jedný sedl na druhou a pak zpátky, asi bych to tak kriticky nevnímal. Nevim teda jak moc vliv maj ty úpravy co mám na té své, ale ten výkon mi tam fakt chyběl.

Naposledy editováno 27.10.2021 09:49:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2021 v 09:52 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: t_freedom> Ostřejší projev a víc koní. Když jsem se začal pídit, tak ty kecy o tom jak s přechodem na E4 neztratili koně a posílili krouťák jsou pure bullshit, i papírově ta motorka má o 10 kW míň Je teda taková asi bych řekl dotaženější, záběr je plynulejší, asi to maj nějak líp odladěný, s qs nevíš že jsi zařadil (blipper mi teda na tý mojí schází míň než jsem čekal že mi bude scházet), není to taková jankovitá herka, motor je mechanicky tichej, nezní jak bedna s nářadím v míchačce, a vizuálně to narozdíl od tý starý vypadá jako prémiová motorka. Ale ten motor no. I co se ovladatelnosti týče mi to přijde takový usedlejší, míň hravý. Možná kdybych neměl přímý srovnání že jsem z jedný sedl na druhou a pak zpátky, asi bych to tak kriticky nevnímal. Nevim teda jak moc vliv maj ty úpravy co mám na té své, ale ten výkon mi tam fakt chyběl.


Ten tupej projev jsem zaznamenal i u BMW na NineT s přechodem na Euro4.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist