kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Hele to jo Jasne ze na lepsi motorce pojedes lip. Finta je, o kolik rychleji, co to bude stat, a jestli ti to za to stoji. Kdyz nekoho bavi pustit do motorky nekrestansky prachy,a rikat ze ma na motoru 220 koni, fajn. Ale je potreba rict taky B, ze je s tim o max vterinu rychlejsi nez na zakladni motorce z kramu obuty na nahratym slicku.
Kdezto ... lepsi agenturni pilot na sestce ti i tak nalozi 5 sekund na kolo, a to nebude zadny "zavodnik co jede republiku nebo nedej boze svet"
Na tom testu mi prave prijde cenny, ze jak Kamil, tak Tomas, tak i rekneme "kluk z ulice aka Zajda" sice jeli ruzne rychly casy, ale to ty motorky se u vsech vesli +- do vteriny. Ne ze to u "zavodnika Kamila" udelalo nic, a u Zajocha udelalo 5 vterin. Nebo opacne. Proste vsichni se na tom citili nejlip, zdalo se jim ze to nejlip funguje, ale bac, pohled na nemilosrdny stopky ukazal, ze jsou +- ve vterine.
Souhlasím, moc pěkně udělanej test
Hlavně ten závěr se kterým se ztotožňuju, že všechny ty motorky jsou skvělý, ale ta nejvíc nasypaná je prostě nejlepší. A to neznamená, že na ní automaticky budeš nejrychlejší, jenom je to prostě snazší. Ve finále je to na výsledném čase zanedbatelný rozdíl, ale pocit z jízdy je rozdílný hodně.
Je to o preferencích. Chceš jezdit na bednu - kup R1 nebo Báwo. Je úplně jedno že maj papírově míň koní než třeba V4. Na dráze to prostě funguje a když koukneš na agenturách na lap time, ty nejrychlejší jedou R1, sem tam BMW. Pokud chceš překonávat sám sebe a užívat si to, kup to co se ti líbí