paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.9.2021 v 20:27 | Nahoru | #1

to néééé chci jezdit woe

ale ta sportka co je v inzerátech je super ingot, takový už nebudou

edit: a V7 bych bral tu Terky


Však ono na tom jde jezdit. 300km za den pohoda. Ale jsou motorky, kde musíš jet třeba aspoň 150km, aby si ukojil potřebu a poznal, že si vůbec seděl na motorce. A to zabere hodně času. Na V7 stačí vypadnout na hodinku ven a si spokojený Třeba moje XJ nemá moc smysl vytahovat na hodinu ven. Nebo V-Stroma. Nebo GSo. Dojedeš za hodinu domů a nic. Přemýšlíš, jestli si vůbec někde jel. Neuspokojen. Jel bys hned dál. Ale když na hodinku vytáhnu V11 nebo GT, úplně to stačí

Jak je na tom tramvaj nevím. Ten Fantic na tom bude asi podobně. Bude stačit kratší projížďka k uspokojení. Ale zas 300km bych na tom jet asi moc nechtěl. Na V7 to jde.

Který Terky?

Sportka je trošku jiná motorka jak V7 nebo ten Fantic. Sportku na kafíčko nemá smysl držet a nebo jen z hodně velkýho rozmaru. To je velká motorka na ježdění - hodně oleja, drahý gumy na chvilku, náročnější servis (synchronizace, vše větší a dražší). U V7 levný gumy na furt, žádná synchronizace apod. jen měníš sem tam trochu oleja.

Naposledy editováno 30.09.2021 20:31:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.9.2021 v 21:34 | Nahoru | #2
Koudy01> Tak souhlas, já projel trasu přes Jeseníky na Grisu a zůstalo mi to v hlavě,jak to bylo super
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist