kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ta Mazda je nasypana složitou technologii jen aby jakz takz drželi krok s konkurenci a byli jini - ale pritom je ten motor složitější nez ty preplnovany.
assassin píše: Ozzy_> ja si tím nejsem jistej. Přeplňovaný auta lidem vadi kvuli tomu, ze jsou ony složitosti a ze se muze rozbit turbo - dnes uz relativne levnej dil.
Ta Mazda je nasypana složitou technologii jen aby jakz takz drželi krok s konkurenci a byli jini - ale pritom je ten motor složitější nez ty preplnovany.
Mas pravdu Jako vzdy ale je to atmosfera postavena na lety piplanym zaklade Ja proti benzinu turbo nic nemam, jezdil sem v Sofii koncernovou foukanou 1.2TSI 81kW v leonu, a bylo to do mesta i za mesto (byl sem s tim v recku a v madarsku, coz jsou celkem streky ze Sofie) skvely vozitko, ten lehouckej motor co i celkem jel v relativne lehkym aute byl super.
A kdyz vidim svoje "slozity naftovy turbo", ktery jezdi a jezdi a nic nechce, tak bych proste rekl, ze doba kdy se vychytavali na tech turbech, vstrikach, egrech a DPF detsky nemoci je pryc, a pokud clovek sahne po necem co uz je odzkouseny paru lety provozu (jako treba ted ofci III, ktera je fakt odladena super, s motorem co uz taky par let jezdi), tak dostane pri bezny udrzbe vozitko jehoz spolehlivost je az neuveritelna na tu slozitost.
Naposledy editováno 21.09.2021 11:33:40