paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2021 v 08:45 | Nahoru | #1
strakon> já mám dvoje zadní na jedny přední, ona ta zadní brzda není úplně marná, ale taky jsem na to přišel až po létech a víceméně až s Guzzinou, na japku jsem na zadní taky nehrabal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2021 v 13:09 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: strakon> já mám dvoje zadní na jedny přední, ona ta zadní brzda není úplně marná, ale taky jsem na to přišel až po létech a víceméně až s Guzzinou, na japku jsem na zadní taky nehrabal..


Já měním zadní furt. Tak 9-10 tis. km. Ale na té V11 jsou takový pidi. Mají tak poloviční plochu, co ty tvoje. Možná i menší.
A taky používám zadní hodně. Asi i častěji jak přední. Mám takovej blbej zvyk, že třeba vracečky z kopce jezdím s lehce zmáčknutou zadní brzdou. Ale přijde mi to tak stabilnější.

Naposledy editováno 31.07.2021 13:19:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist