paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.6.2021 v 09:38 | Nahoru | #1
t_freedom> jojo, četl jsem. Úplně do toho tady nechci zabředávat, rozdmýchávat vášně nebo prostě jen píčovat ale můj názor je asi takovej:
Elektroauto je vhodný ( a asi i určený, alespoň prozatím) pro denní dojíždění do práce. Tam si to i dokážu představit jako uživatel. Tam a zpět to dá ( 100 km) a přes noc to nabiju z 3f zásuvky na baráku. 98% najetých kilometrů tím bezproblému pokryju. Ty zbylý dvě procenta, když jedu dál, se, jak dokazuje článek, taky dají. Ano, vyžaduje to plánování, lehce to prodlouží dobu jízdy ale běžnej řidič, kterej jezdí 50+50 km denně do hokny stejně nedá 1000 km v kuse bez zastávky.
Otázkou je, jak to bude vypadat, až stoupne podíl elektroaut a ne vždy bude volná nabíječka. Pochybuju, že třeba právě Chorvatsko bude dimenzovat kapacitu nabíjecích míst (jejich počet), podle nějakýho špičkovýho stavu, kterej nastává dva víkendy v roce. Pak to bude maso.
O budoucím výpadku výběru spotřební daně z benzínu a její "přelití" na kWh z nabíječek ani nemluvím.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.6.2021 v 10:23 | Nahoru | #2

honzabiker píše: t_freedom> jojo, četl jsem. Úplně do toho tady nechci zabředávat, rozdmýchávat vášně nebo prostě jen píčovat ale můj názor je asi takovej:
Elektroauto je vhodný ( a asi i určený, alespoň prozatím) pro denní dojíždění do práce. Tam si to i dokážu představit jako uživatel. Tam a zpět to dá ( 100 km) a přes noc to nabiju z 3f zásuvky na baráku. 98% najetých kilometrů tím bezproblému pokryju. Ty zbylý dvě procenta, když jedu dál, se, jak dokazuje článek, taky dají. Ano, vyžaduje to plánování, lehce to prodlouží dobu jízdy ale běžnej řidič, kterej jezdí 50+50 km denně do hokny stejně nedá 1000 km v kuse bez zastávky.
Otázkou je, jak to bude vypadat, až stoupne podíl elektroaut a ne vždy bude volná nabíječka. Pochybuju, že třeba právě Chorvatsko bude dimenzovat kapacitu nabíjecích míst (jejich počet), podle nějakýho špičkovýho stavu, kterej nastává dva víkendy v roce. Pak to bude maso.
O budoucím výpadku výběru spotřební daně z benzínu a její "přelití" na kWh z nabíječek ani nemluvím.



mám stejný názor... jedinej rozdíl, zásadní je, že elektrárna vyrábí tu samou energii s lepší účinností...tedy měly by být lepší hodnoty exhalací...

Assassina nekomentuju, zas jen prudí... jen letmo
- dražší auto
- zatím neflexibilní
- nejistá budoucnost baterek ( pominu-li, že v tom není zatím žádná ucelená norma, platforma, možnost záměny atd)
- náklady na palivo DOTOVANÉ kolem 60-70% benzíňáku
pro uživatele ? Moc výhod nevidím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist