kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
S cenovkou těch mrdkolitrů už by se to dalo brát jako otloukánek druhej bajk, že se to sere jak vzteklý vim, spíš mě zajímá srovnání jízdních vlastností, co motor, podvozek, elektronika...
Já mám V4 holátko bez APRC a ABS.
Neměl jsem s ním nikdy žádný problém,ale na jaře jsem nechal preventivně seřídit ventily a od té doby mi občas vyskočí "urgent service". Po třech restartech to zase zhasne a jezdím. Na okruhu úplně bez problémů. V týdnu to hodím do servisu na diagnostiku a uvidím,co mi řeknou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Můžete tu někdo fundovaně srovnat tuono v4r a 1100?
S cenovkou těch mrdkolitrů už by se to dalo brát jako otloukánek druhej bajk, že se to sere jak vzteklý vim, spíš mě zajímá srovnání jízdních vlastností, co motor, podvozek, elektronika...
Ne, že by jsi měl smůlu...Ty to na sebe vyloženě záměrně přitahuješ...