paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.4.2021 v 23:46 | Nahoru | #1
zakladni gs ma 20,5 l nadrz, Stelvio melo 20, drataky se daji vybrat i na obyc gs, co vim tak zrovna ti, co si zvolili Advika misto standartniho gsa tak ocenovali mnohem lepsi ochranu pred vodou i chladem na kolena, prave diky te siroke nadrzi a jinemu plexi, takze na cestovani nabizi vetsi pohodli.

257 kg a subtilni vzhled?

Naposledy editováno 22.04.2021 23:47:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.4.2021 v 23:59 | Nahoru | #2
NP> No Stelvio na startu ano,ale pak proběhl facelift včetně zvětšení nádrže a ta byla stejná pro všechny provedení viz foto,takže pokud jdi věděl,ze chceš jezdit jen po silnicích Evropy stejně jako ta zmiňovaná většina majitelů edvenčra,tak ti u MG stačila základní verze..
Asi to nechceš vidět,nebos je nikdy vedle sebe neviděl,ale vedle sebe ty dvě motorky vypadaly jak z jiný velikostní kategorie,což ostatně dělá edvenčr vždycky..
Jak už jsme se bavili...přehnaná ochrana je ve vedru u mediteránu ideální ...

E:subtilní vzhled přeci nemá nic spolecnyho se skutečnou hmotností,která byla ve finále s GS +- stejná

Naposledy editováno 23.04.2021 00:00:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist