paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2021 v 18:13 | Nahoru | #1
cibus> Ale já se chci hádat

I když s tím uhlem verim ze jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2021 v 19:53 | Nahoru | #2

zmulin píše: cibus> Ale já se chci hádat

I když s tím uhlem verim ze jo


RS ma vetsi uhel nez GS a rozvor je u GSa o neco malo kratsi, coz je logicke, protoze u GSa se hodi vetsi obratnost hlavne v terenu, GS ma telelever, RS upside down klasickou vidlici, GS i neADV vetsi nadrz, RS ma udavanou maximalku cca 200 kmh, GS cca 230, pritom obe jedou realne pres 230 (spis bych cekal ze RS pojede rychleji kvuli lepsi aerodynamice ale podle videi tomu tak neni), jina grafika hlavni obrazovky, takze asi to tak uplne stejny motorky nejsou i kdyz maji dost veci spolecnych.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist