kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Strakon: z tyhle fotky uz ten tunak vypada super, ta cervena je zvlastni a na tech předchozích fotkách si s ni fotak nevedel rady. Kdyz jsem ho videl tenkrat naživo v písku tak
NP: samo, srovnavam dvouvalce, ctyrvalec jsem mel v zivote jen jeden - gsxr1000 k1 - a ten si v jakémkoliv rezimu namaze na chleba libovolnej V2 kterej jsem mel moznost vyzkouset (nejel jsem na novem vévodovi)
Design kazdy vnímá jinak, me se ty velke ledvinky libi vic nez ty upravy na malé. S tema malejma je to v podstate jen facelift z nekteré z předchozích generaci.
Rekl bych, ze co se designu tyka tak lidskej mozek lip vnímá neco, co je mu blízké - na co uz si zvykl. Vsechny výstřednost jsou ze zacatku rušivé, ale postupem casu se to vnímání meni.
Viz treba v architektuře. Tancici dum poburoval skoro každého a dnes i ti nejvetsi odpůrci vseho noveho ho kousnou. A jezdi se na to podivat cely svet...
Naposledy editováno 02.04.2021 14:21:49