paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.4.2021 v 12:36 | Nahoru | #1
Me moc neni jasny, jak ty prevody zmeni chovani motoru. Jasne, pokud na 50kmh nevychazi kvalty, jeden uz je moc a jeden malo, ale nejnizsi otacky pri kterych motor neprostestuje jsou porad stejny. Jak jsem psal, ja mam na 50kmh mezi kvalty 500otacek... tzn kdyz bych mel tezsi prevod, tak na 4ku uz to nepujde a na trojku pojedu o 500 otacek vys nez ted, tzn misto 3000 tam bude 3500 ... coz mi neprijde takova traga. Ja jezdim 50 na 1,2,3 i 4 podle toho jak rychle potrebuju akcelerovat. Treba v suchdole jsou ty delsi retardery a ty jezdim na dvojaka, najezd bez brzdeni ve stupackach a pak vrknout a dolu z retarderu lehce po zadnim...

Naposledy editováno 02.04.2021 12:37:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.4.2021 v 12:57 | Nahoru | #2
assassin> nevim, mozna kratsi prevod-mensi sila potrebna k udrzeni stejne rychlosti-mensi naroky na motor...?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist