kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: NP> Ja jsem presvedcenej, ze je zatim vliv VW, merkel klidne překvapena byt muze, nebo to muze hrat...
Maj na ten vyvoj jeste cas, my ted začínáme s passatem ... klasickým....
VW know-how ma, taycan docela funguje...
Ale co je funkcni elektromobil je otazka... pro nekoho vsechny, pro nekoho zadnej
Neříkám že elektro auta nefungujou. Ale:
E - porsche
Dovolím si citovat s čím naprosto souhlasím : "Pokud by tedy elektromobily byly prezentované jako městské vozy, přičemž by takovému využití odpovídala i jejich cena, nejspíše by vůči nim nikdo neřekl křivého slova. Zvláště pokud by ony ceny netlačily dolů vládní dotace."
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A pak v kontextu jak dlouho cesta trvala resit Kolik ma to auto koni? kamarad co ma to spalovaci Porsche, kdyz vyuziva tech pouhych 350koni, tak nedojede bez tankovani ani do brna…
netvrdim, ze je to cesta. Ale ten novinar je podle toho popisu debil a nejspis by tam nekolik hodin jel cimkoliv. letadlem by tam nedoletel vubec, zjistil by treba, ze ho do letadla nevezmou bez testu nebo ze je letiste zavrene...
autoforum je hnizdo totalnich technickych analfabetu a stvavejch idiotu, takovej aeronet automobiloveho sveta
jo jinak do Wolfsburgu je to 450km a jezdil jsem to bezne i 6 hod se spalovakem 7hod a 550km neni zas az takova tragedie, skoro mi prijde ze to nesedi.. jestli jsou v tom ty pokusy o hledani nabijecky, obed a prochazky s dealerem…
Naposledy editováno 25.03.2021 22:43:26