kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše:
Za mě Aprilia jako první na konci deevadesátých let či počátkem milénia nabídla za slušnou cenu verzi s kvaliitním podvozkem a odlehčenýma kolama. To v té době nenabízel nikdo jiný. Minimálně v té cenové kategorii. A já čerpám z toho 15 let starého know - how. V té době bylo prostě nejlepší použít na přestavbu podvozek a kola z Aprilia, nejlepší poměr cena výkon. To že ty motorky měly svoje mouchy, to měly, stejně jako Ducati, Cagivy, nebo třeba první R6.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Za mě Aprilia jako první na konci deevadesátých let či počátkem milénia nabídla za slušnou cenu verzi s kvaliitním podvozkem a odlehčenýma kolama. To v té době nenabízel nikdo jiný. Minimálně v té cenové kategorii. A já čerpám z toho 15 let starého know - how. V té době bylo prostě nejlepší použít na přestavbu podvozek a kola z Aprilia, nejlepší poměr cena výkon. To že ty motorky měly svoje mouchy, to měly, stejně jako Ducati, Cagivy, nebo třeba první R6.
No... A dočetls to do konce? Mille je přes ty mouchy nadprůměrně dobrá motorka a nedám na ni dopustit. Jako, klidně se zhádat můžem, ale půjde to blbě, když s tebou souhlasim