paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 21:43 | Nahoru | #1

Mileek píše: Ale jo, netvrdim, ze to je sajze, jako upgrade oem podvozku uplne super ale kdyz to nekdo perspektivni vezme na zavody (nemyslim agenturni), tak zjisti, ze to nefunguje uplne dle predstav... pak se s tim teda snazi neco udelat u andreaniho, vysype za vsechno hromadu penez, aby nakonec stejne skoncil u ohlinsu nebo k-techu



U těch velkejch rychlíku jde podle mě hlavně o knowhow, tam není čas vymýšlet a laborovat, Ohlins a K-tech jede každej druhej, hromada dat, takže je jednoduchý sebrat moudra a naladit to...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 22:22 | Nahoru | #2

z.a.j.o.c.h píše: U těch velkejch rychlíku jde podle mě hlavně o knowhow, tam není čas vymýšlet a laborovat, Ohlins a K-tech jede každej druhej, hromada dat, takže je jednoduchý sebrat moudra a naladit to...



vidim to taky tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 22:24 | Nahoru | #3

z.a.j.o.c.h píše: U těch velkejch rychlíku jde podle mě hlavně o knowhow, tam není čas vymýšlet a laborovat, Ohlins a K-tech jede každej druhej, hromada dat, takže je jednoduchý sebrat moudra a naladit to...



Nojo,ale to je kazdej druhej.A když chce bejt první ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist