kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.12.2020 17:20:59
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
Ah tak, to mě nenapadlo.
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
nějaká orientační vyjížďka do mostu by letos mohla bejt :) Asi tam taky dám ty TT, nebo možná ty bt016pro co má teď, jestli nebudou moc starý, ty jsou super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
Měl jsem GP racer na okruhu. Pak jsem byl shnilej je přezout na cestu za jiné. Trochu se ochladilo počasí a já na nich jel cca 10km a nechápal jsem, proč ta motorka do zatáček tak plave. Pak jsem zastavil a zjistil, že přední byla úplně prázdná,ale guma byla tvrdá jak šutr,tak se tvářila nafouknutě. Tyto gumy musí být pořád pod tlakem ve správné teplotě.