paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.12.2020 v 15:54 | Nahoru | #1
P_B: piskovat jde vse, ale neni to uplne setrny, vezme to dost materialu a povrch je dost hrubej. Starej elox ti sundaj v galvanovne v lazni hydroxidu - to tedy muzes i doma - cistic na ucpane odpady.
Obecne u eloxu plati, ze cim lepsi je povrch pred eloxem, tim lepe vypada po eloxu. Pokud tam nechas drapance, stopy po obrabeni apod tak spis vylezou nez ze by je to zakrylo. Kdyz jsem delal s MPScorse tlumice rizeni tak jsme do eloxu davali prevazne vylestene dily.

Co se eloxovani trubek tyka - koukni se jak je udelanej povrch kde jezdi horni futro - obcas tam byva ne elox, ale nejakej jinej kluznej povrch ala teflon - to by potom bylo problematicke naeloxovat. No a pak muze byt legrace s tim, ze se eléxovanim lehce meni prumery - tzn se muzou zmenit vule ve futrech apod. Pokud to je jen rozmar - tak bych se na to vykaslal...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.12.2020 v 15:57 | Nahoru | #2
assassin> rozmar to není. Chci to poslat do černé, když je to rozebrané.

Právě že jsem zkoumal ty spodní brejle a ty jsou evidentní elox. Teoreticky jdou vnitřky ucpat a eloxovat jen venkovní tvar????

Pískování není jen hrubý, u nás se pískují dezény nástrojů a to je hodně jemné, sjednotí to povrch a měří odlesk, aby byl všude stejný po ploše. A úběr v podstatě žádný.

Naposledy editováno 21.12.2020 15:59:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist