paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2020 v 10:15 | Nahoru | #1
zmulin> každý, doslovně každý auto má mouchy...není možný mít dokonalost ...
ale už jen to, že B5 měla většina taxikářů a vozičů šífáků (kteří na tom mívali běžně 0,5 -0,7 Mio s běžnou údržbou) o něčem svědčí... tak jedničková Oktávka je taky pomalu nezastavitelná ...

a udělat jednou za 70tkm podvozek, mechaniku za 15-20 tCZK mi příjde docela únosný... mmch, XC70ka s kterou jezdím má při 183tkm stále origo podvozek...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2020 v 10:23 | Nahoru | #2

t_freedom píše: zmulin> každý, doslovně každý auto má mouchy...není možný mít dokonalost ...
ale už jen to, že B5 měla většina taxikářů a vozičů šífáků (kteří na tom mívali běžně 0,5 -0,7 Mio s běžnou údržbou) o něčem svědčí... tak jedničková Oktávka je taky pomalu nezastavitelná ...

a udělat jednou za 70tkm podvozek, mechaniku za 15-20 tCZK mi příjde docela únosný... mmch, XC70ka s kterou jezdím má při 183tkm stále origo podvozek...



Jenze na vetsine tech aut neco nefunguje ... asi jako na to passatu nejakej z 18ti senzoru klimy a nebo kazdejch 1-2tis km dolejvaj vodu.

Ty auta jsou proste porad plus minus podobný, spis ty moderni vydrží vic.

Ja na sve v70 měnil tlumice asi ve 220tis ale uz byly docela ko. Silentbloky zadni nápravy pro 350ti. Na bmw se tohle vsechno dela tak po 60ti ale svezeni dost rozdílný, kdyz jsem predednul rok jsem fnukal jakej je volvo srac, nez jsem zapomnel jak jezdi bawo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2020 v 12:27 | Nahoru | #3
t_freedom> S nedokonalostma je mi to jasný.Ty Pašíci byli oblíbený hlavně díky motoru a nedivil bych se,že půlka z těch taxíků,co u nás machrovaly s 400kkm už něco podobnýho předtim natočily v DDR...
A vzhledem k tomu,že byly furt v provozu,tak se jim navíc vyhnul ten zmíněnej neduh,bo neměla vlhkost čas se usídlit..
Ty ramena byly jen chvíli a vyměnili? se za normální co vydržej.To sem jen zmínil jako nedobrej nápad a případnou smůlu pro neznalého kupce..

V tý serviselnovatelnosti má assa pravdu.Čim víc těch dnešních sraček vyroběj,tim víc se to zlevní.
Příklad můj Golf.Na tom krámu něco pískalo,tak sem rovnou udělal rozvody cca o 50kkm dřív a ta přechytřelá vodní pumpa v tu dobu stála sama stejně jako dneska celá sada..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist